domacica

domacica

17. 07. 2011.

Ko rano rani, pogledace dobar film...

Volim da spavam...Volim da se dobro naspavam! Nekada sam posebno obozavala da se dobro naspavam nedjeljom i sto duze ostanem u krevetu. Sada mi je svejedno koji je dan jer ne radim :) Pretpostavljam da mnogo ljudi spava duze nedjeljom i ostaje duze u krevetu jer znaju da ih slijedece jutro ceka rano ustajanje... Neki su subotu uvece "dernecili",kasno legli, pa je razumljivo da duze ostaju u krevetu da spavaju ili ljencare :)

Volim pogledati dobar film... Ljubitelj sam filmova, zanr mi u principu nije bitan. Gledam sve vrste filmova, od B-filmova, pa do onih sjajno uradjenih koji poberu odlicne kritike.
Kada kupim TV program , detaljno ga pregledam u potrazi za nekim dobrim ili interesantnim filmom. Procitam opis sadrzaja filma i ako me zainteresuje, zabiljezim sebi da ga pogledam.
Cudno je da od brojnih TV kanala koje imamo u izboru, vecina prikaze isti film kroz par dana ili sedmica. B-filmova ne nedostaje, cesto pomislim kako su neki filmovi tako jeftino napravljeni i poslije gledanja pomislim: "ode mi sat i pol ili dva sata zivota gledajuci glup film koji u meni nije izazvao ama bas NISTA, niti sam bilo kakvu pouku iz njega izvukla..."

Gledam tako TV program i opazim vec dvije sedmice zaredom da nedjeljom u 6.45h daju film sa 4 zvjezdice. Nevjerovatno! Pokusavam da zamislim sebe da nedjeljom ujutro sjedim u 6.45h i gledam film, pa mi to izgleda kao naucna fantastika! A ima veceri kada je programska ponuda zaista ocajna...Koja li je to stimulacija od strane urednika, da podstakne gledaoce da ustanu nedjeljom ujutro tako rano, da bi pogledali kvalitetan film? Mozda on ili ona pati od insomnije pa to radi zbog ljudi koji imaju isti problem?

Nema komentara:

Objavi komentar