domacica

domacica

21. 07. 2011.

Aceton


Je li vam poznat osjecaj kad neki produkt koristite cijeli svoj zivot, volite miris tog produkta, kunete se u njega?
Otkad znam za sebe, obozavam miris acetona... A nemam duge nokte i ne lakiram ih cesto :)
Vjerovatno mi je zato sudbina odredila da se udam za hemicara :)
Aceton koristim za ciscenje raznih fleka sa raznih povrsina, a najcesce na bijelim povrsinama. Tako mi je jedno vrijeme muz donosio s posla aceton dok je radio u jednoj fabrici ( vjerovatno su ga zbog toga otpustili ) - sala mala. :)
Ako imate neku fleku na necemu, pokusajte da je skinete blagim acetonom. Ako se bojite da cete ostetiti povrsinu koju cistite, prvo probajte na nekom nevidiljivom mjestu ( npr. u unutrasnjosti kuhinjskog ormarica ), mozete aceton blago rastvoriti i sa malo vode. Odlicno skida i fleke sa prozora ( farba, ostatci ljepila, itd. )
Napomena: ne pokusavati na pleksiglas-u :)

Misljenja sam da svaki covjek nesto zavoli sa nekim razlogom i taj razlog te "ljubavi" kad - tad otkrije. Ja sam svoj upravo otkrila i spremam se da ga primjenim u buducnosti. O tome cu nekom drugom prilikom...

Nema komentara:

Objavi komentar