domacica

domacica

16. 07. 2011.

Blogujem ja, blogujes ti...

Ehhh…skelpah ja napokon Blog! Onaj ko mi pogleda profil, opazice da sam ja to uradila jos prošle godine, ali sam od tada mijenjala naziv i izgled nekoliko puta :) U medjuvremenu sam citala druge Blogove, razmisljala po cemu bi moj Blog trebao da se razlikuje od ostalih i kakav Blog ustvari zelim da napravim.
Vecina Blogova koje sam posjetila za mene su preozbiljni, a posto sam ja neozbiljna osoba koja voli da se zeza i kvalitetno nasmije, nisam se na mnoge vratila dvaput… Onda sam jednostavno skontala da ja ozbiljno zelim da napravim neozbiljni Blog. Mjesto za obavezno neobavezne stvari, poneku zezu, ili smjesnu pricu, mjesto gdje ce ljudi rado svratiti da se zabave… Previse je ozbiljnih i teskih tema u zivotu svuda oko nas. Pravila sam ja i Holandski Blog, pa sam skontala, ko ce to da cita, posebno gramaticke greske koje jos uvijek pravim u Holandskom jeziku. Mozda ni ovaj nece niko citati, ali bar mogu da se izrazim kako hocu i umijem…
Naziv Blog-a mi je zadavao najvise glavobolje… Onda se sjetih ovog i po ko zna koji put pomislih kako je nas jezik bogat… Naziv se moze tumaciti na dva nacina:
- Ocajna domacica - ona koja nema pojma o domacinstvu, kuhinji i kucnim poslovima;
- Ocajna domacica - domacica koja je iz nekog razloga ocajna.

Nisam niti jedno, niti drugo,( jesam nekada pripadala ovoj prvoj grupi ali se sve nauci ) samo sam prevela naziv popularne serije, ciju nijednu epizodu nikad nisam pogledala ali mi otkaceno zvuci


Dakle, dragi citaoci, dobrodosli i nadam se da cemo se lijepo druziti

Nema komentara:

Objavi komentar